זואי. זהו

לפעמיים אני לוקח מנה כפולה, עוצם ת'עיניים, מדמה לראות עיתונאים נכנסים בעיניים בוערות. אבל לא. הדבר היחיד שבוער אצלם זה הארנק הריק שעולה על גדותיו מרוב אגו. שיהיו בריאים במחלתם הרוחנית.

הסופר ג'ק קרואק כתב על אנשים שכשנכנסים לחדר מחפשים מיד כסא לשבת לעומת אלה שכשנכנסים לחדר תכף מחפשים דלת נוספת. למרתף החשוך. רק עמוק באפלה, בעוני, ברעב, ינצנצו מפתחות מזהב.

למועדון ה"צימר" בגדוד העברי 5 בתל אביב באים אנשים שחושבים ומרגישים בלב ובמוח שרוק אמיתי צריך להיות מלוכלך. הם צודקים. ל"בארבי" באים להקות שרוצות להיות "רדיוהד" וקהל שבעצם רוצה להיות בהופעה של "רדיוהד" ואין לו כסף לראותם בחו"ל. שיגשימו את החלום שלהם. סבונים.
ל"לבונטין 7" נכנסים שחושבים שרוק צריך להיות פסקול סרט של וים ונדרס. הם טועים. "אוזנבר" הוא לוחות הברית של האהבה. של האהבה.

תחליטו למי אתם רוצים להתחבר. תחליטו למה אתם כל כך נמשכים לניקיון: אתם כל כך רוצים להסתיר את הנשמה ואת המחשבות המלוכלכות שלכם? ולמה אתם נמשכים למשהו מסודר, לא שבור, לא מבולבל. לא למדתם וזה חבל, מה שחז"ל אמרו: אין דבר שלם יותר ממוח שבור? אין כיף גדול יותר מלשבור אורח חיים מהוגן. ה"צימר" עושה מעשה רוקנרולי א-מ-י-ת-י, שכל כך נדיר בארצנו: בונה בית שדלת בית השימוש שלו שקופה.

אני מת על המוזיקה של זואי פולנסקי ("בלה טאר") שמופיעה הרבה ב"צימר". ככל שהיא והמוזיקה שלה יותר יפות. כך הן עירומות יותר. אמנות גדולה היא עירומה מאוד. זואי הולכת קדימה יותר: אתה מקשיב לשירה שלה ושואל את עצמך מה בא אחרי עירום. שיכחת הבגדים? חזרה לגן עדן? באמת, מה בא אחרי עירום? מגע אמיתי? כאב? עונג שאין לו בגדים ולכן אין בו שקרים? איך, לעזאזל לקרוא לרגע בו הדבר הזה מתגלה? שקית עצומה של שקדים של אהבה?

אלי אלי למה עזבתני, למה השארת אותי בלי, הרי הסיבה האמיתית שאני בא ל"צימר" היא אחרת, היא היא, אין לזה שום קשר למקום, אני אוהב רוקנרול כמו שאתם אוהבים את הצרות שלכם, הרי כל הבלוג הזה נועד ללמד אתכם שביקורת עצמית קיצונית / שנאה עצמית היא כמו התמכרות להרואין ואני מבין בזה. ראו לאיפה הגעתי (ל"צימר") אין לי חברים יש לי בלוג יש לי בלוג אין לי חברים אני נוהג לאכול כשאני מחזיק שני מזלגות אחד בכל יד ואני מדמה שמישהי מאכילה אותי בטח אוהבים מאכילים אחד את השניה ולהפך. ה"צימר" הוציא דיסק כפול חדש, יפהפה, הקלטות מפסטיבל הטייפים השלישי שקרה שם. שם, מקום בו תיוולדו מחדש.


סגור לתגובות.