מקבת'

הבחורה שאני אוהב גבוהה מאוד. כשהיא מתיישבת ליד שולחן, היא מקפלת את כנפיה הארוכות. לפעמים הן חובטות בשולחן וזו המוסיקה הכי מרגשת בעולם.

כעת תרגמתי שיר של הסקוטי ג'ורג' מקבת. בחרתי בו כי יש אהבות קשות מאוד. כזאת:

7 החדרים

1.
בחדר הראשון
זקנה בלה
במגפי עור
עם פצע עמוק
בבטן
קוף לבוש שריון
מלקה אותה
ואני נוגע בך
בעדינות רבה

2.
בחדר השני
ישבן גדול
משתין
מבעד לחלון מסורג
דרך משפך
לתוך חבית
איש שותה את זה.
ואני נוגע בך
בעדינות רבה

3.
בחדר השלישי
קסדה
עם פה גדול
מזרזת דג
במגפיים
לבלוע עכברוש
ואני נוגע בך
בעדינות רבה

4.
בחדר הרביעי
נזירה
עם רגל מקורי עכביש
מטגנת במחבת
פנים של אדם
ואני נוגע בך
בעדינות רבה

5.
בחדר החמישי
חזיר
שביטנו תנור
רובץ
מתחת לקוץ.
ואני נוגע בך
בעדינות רבה

6.
בחדר השישי
מקק רמוס
נושא איש עירום
על שיפוד
ראש עטוף
הולך אחריו.
ואני נוגע בך
בעדינות רבה

7.
בחדר השביעי
לטאה
משספת
גרונה
בסכין.

לזה הם קוראים
יום הדין.

ואני נוגע בך
בעדינות רבה.

scan0009

סגור לתגובות.