כן

רק באחד האמשים, אחרי שפגשתי את הבסיסטית של שלישית הרוק האמריקאית RINGO DEATHSTARR, שחתמה לי על דיסק וביקשה שאשאיר לה את העט שלי כמזכרת, הבנתי שאני מאושר. כי בעצם הגשמתי את החלום מס' אחד שלי: לכתוב על מוזיקת רוק. שכלום לא משתווה לזה. שהבלוג שלי הוא החיים שלי. בגלל שאני קול / כל כך מיוחד וטוב בזה, לא מעט אנשים / קוראים כשפוגשים אותי בלילות חצי נופל ברחובות, מזהים אותי ומציעים לי טרמפ. לבית שלי בעולם הזה (רמת-גן) או לבית היותר אמיתי – בעולם הבא. גם יש בעולמות רק בחורה אחת, "מ", שכשתכין לי קפה, לא תשאל "כמה כפיות סוכר?", אלא "כמה כפיות אבקת מלאכים?". הרי בעצם על כך אני כותב. זה מה שאתם קוראים.

למרות שהבלוג פה סגור לתגובות, אנשים מגיבים. בטלפון, בהתקלויות ברחוב. אני חש שאני צריך לענות. אספתי את 14 השאלות הכי רמות ואשיב. פה השאלות:

1. קובי. אתה עושה את זה עם גברים?
2. נכון שאתה בן 30 פלוס ורק משחק אותה בן שישים?
3. יש דבר שאתה מתעב יותר מרוקנרול?
4. נכון שהבלוג שלך הוא פרודיה על עיתונות רוק?
5. נכון שיש בך אהבה נכזבת לעינב שיף, עיתונאי מוזיקה ב"ידיעות אחרונות"?
6. נכון שמאחורי הכיסוחים העצמיים שלך מסתתרת אהבה עצמית ענקית?
7. נכון שגרושתך היא עיתונאית הרוק אורנה פנפיל, עיתונאית כוכבת בעיתון "חדשות" ז"ל?
8. נכון שלפחות פעם בחודש אתה כותב את הרשימות של רענן שקד ב"ידיעות אחרונות" והוא כותב את שלך בבלוג הזה?
9. נכון שבדומה לאמן הגרמני יוזף בויס, שתמיד חבש כובע, גם אתה תמיד חובש כובע כדי להסתיר חור בגולגלתך שנפער אחרי שהפילו את המטוס שלך במלחמת העולם ה-2?
10. האם הדעות הפוליטיות שלך זהות לאלה של אריאל זילבר ואתה רומז להן בפרגון ללהקות רוק ימניות קיצוניות כמו "מוות ביוני"?
11. הציעו לך פעם להצטרף ל"גלריה" מוסף "הארץ"?
12. נכון שאתה גר לבד בבית בן שתי קומות על גדות האגם בפארק שברמת גן, ומנוצות הברבורים ששטים בו אתה מכין הרואין מזויף אותו אתה מוכר למלאכים?
13. נכון שאתה גר בחדרון עלוב בהיכל החלומות ומנוצות של מלאכים אתה מפסל את הברבורים הכי יפים בעולם?
14. נכון שאתה אוהב בחורה בשם מאשה?

ובכן, ל-10 השאלות הראשונות התשובה היא "לא". לארבע האחרונות התשובה היא "כן".

scan0009

סגור לתגובות.