מארש חתונה

את טום ראש (Rush) גיליתי לאחרונה. החל כזמר פולק בסיקסטיז. "עבר" כמו דילן לשירים מחושמלים. היו לו חסידים שפוטים, אבל דילן העיב כל כך מסביב, שטום ראש נשאר בצד. הוא בן 74 ומופיע. יש לו… יש לו… איך אכתוב את זה… אולי כך:

עד כדי כך את מכשפת אותי
ואת סביבתי
שאת מוחקת את הצבע הירוק
משטרות הכסף שעוד נותרו אצלי
מהשוד האחרון.

עד כדי כך את מכשפת אותי
ואת סביבתי
שכשאני שודד בנק
המסכה בה אני מסתיר את פני
נופלת כשאני אומר: "ידיים למעלה, הישארו במקום".

עד כדי כך את מכשפת אותי
ואת סביבתי
ששגיאות הכתיב על המעטפות בהן
שלחתי אתמול, לפני שבוע, לפני חודש, לפני שנה,
לפני עשור, את ההזמנות לחתונה שלנו,
הגיעו למכתבי בקשות החנינה של נידונים למוות.

עד כדי כך את מכשפת אותי
ואת סביבתי שבכתמים שנשארים
בצלחות הפודינג של בתי תמחוי
כל אחד יכול לקרוא את העתיד שלי.
והם קוראים אותו.

עד כדי כך את מכשפת אותי
ואת סביבתי
שפעמון האזעקה
בחנות התכשיטים שמול הדירה שלי
מתחיל לצלצל
מיד שאני, בדמיוני, בוחר לך טבעת נישואין יפהפייה.

עד כדי כך את מכשפת אותי
ואת סביבתי
שרשרוש שטרות כסף אחרונים
קול קריעת מסכות
בכי הנידונים למוות
קשקוש צלחות בתי תמחוי
הם האתמול, השבוע, החודש,
השנה והעשור הקרוב
בשירים שאני מקליט.

scan0003 (5)

סגור לתגובות.